Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Προσευχές

Εικόνα
Διάβασε ωραίες προσευχούλες.


Άγγελε φύλακα προστάτη, 
με τα φτερά σου τ' απλωτά,
έλα στον ύπνο μου και στάσου
στο κρεβατάκι μου κοντά.

Αγιος ο Θεός, Αγιος Ισχυρός,
Αγιος Αθάνατος, ελέησον ημάς.



Πάτερ ημών

Αγιος ο Θεός, Αγιος Ισχυρός, 
Αγιος Αθάνατος, ελέησον ημάς.

Πάτερ ημών, 
ο εν τοίς ουρανοίς, 
αγιασθήτω το όνομα Σου,
ελθέτω η βασιλεία Σου, 
γεννηθήτω το θέλημα Σου 
ως εν ουρανό και επί της γής.

Τον άρτον ημών τον επιούσιον δός ημίν σήμερον, 
και άφες ημίν τα οφειλήματα ημών, 
ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών,
και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν 
αλλα ρύσαι ημάς απο του πονηρού.

Δι’ ευχών των Αγίων Πατέρων ημών, 
Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός, 
ελέησον και σώσον ημάς. 

Αμήν.

Αναστάσιμη προσευχή

Χριστός Ανέστη εκ νεκρών,
θανάτω θάνατον πατήσας
και τοις εν τοις μνήμασιν,
ζωήν χαρισάμενος.

Ανάστασιν Χριστού θεασάμενοι,
προσκυνήσομεν Άγιον, Κύριον Ιησούν
τον μόνον αναμάρτητον.

Τον Σταυρόν Σου Χριστέ προσκυνούμεν
και την Αγίαν σου Ανάστασην
υμνούμεν και δοξάζωμεν.

Συ γαρ ει ο Θεός ημών,
εκτός Σου άλλον ουκ οίδαμεν,
το όνομά Σου ονομάζομεν.

Δεύτε, πάντες οι πιστοί, προσκυνήσωμεν
την του Χριστού Αγίαν Ανάστασην.

Ιδού γαρ ήλθε δια του Σταυρού
χαρά εν όλω τω κόσμω.

Δια παντός ευλογούντες τον Κύριον,
υμνούμεν την Ανάστασην Αυτού.

Σταυρόν γαρ υπομείνας δι' ημάς,
θανάτω, θάνατον ώλεσεν.

Αναστάς ο Ιησούς από του τάφου καθώς προείπεν,
Έδωκεν ημίν την αιώνιον ζωήν και το μέγα έλεος.

Αμήν

Πρωινή προσευχή

Εις το όνομα του Πατρός, 
και του Υιού, και του Αγίου Πνεύματος. Αμήν.

Βασιλεύ ουράνιε, Παράκλητε, 
το Πνεύμα της αληθείας, 
ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών, 
ο θησαυρός τών αγαθών και ζωής χορηγός, 
ελθέ και σκήνωσον εν ημίν, 
και καθάρισον ημάς από πάσης κηλίδος, 
και σώσον, αγαθέ τας ψυχάς ημών.

Προσευχή

Χριστέ μου σε ευχαριστούμε, που μας φύλαξες 
όλην την ημέρα και φθάσαμε σ’ αυτή την βραδινή ώρα. 
Φύλαξε μας να περάσουμε την νύκτα μας καλά.
Αξίωσε μας να ξυπνήσωμε το πρωί με υγεία και 
χαρούμενα να σε ευχαριστήσωμε και με όλη την 
καρδιά να δοξάσουμε το Πανάγιο Ονομα Σου.
Φύλαγε, Σε παρακαλώ, τους γονείς μου, 
τα αδέλφια μου, τους συγγενείς, τους φίλους μου
και όλον τον κόσμο και χάρισε σε όλους την 
Βασιλεία σου την επουράνιο.

Καλημέρα

Ξυπνώ και σαν πουλί πετώ,
μόλις φωτίσει η μέρα,
γοργά τοιμάζομαι να βγω
και λέω καλημέρα.
 
Καλημερίζω τους δικούς μου
τ’ αδέλφια, τους γονιούς μου
κι όσους μας λείπουν μακρινούς
τους συλλογιέται ο νους μου.
Κι όταν πηγαίνω στο σχολείο
κι όταν ξαναγυρίζω
όλους στο δρόμο χαιρετώ,
τους φίλους που γνωρίζω.
 
Και σ’ όλους την καλήν ευχή
τη λέω με τη καρδιά μου
κι είναι κι η μέρα μου καλή
και πιο καλή η δουλειά μου.
(Βασίλης Ρώτας)

Παναγιά μου

Παναγιά μου, Παναγίτσα,
που έχεις το Χριστό αγκαλίτσα
πάρε στη χρυσή ποδιά σου
τα παιδιά της γης, κοντά σου

άσπρα, κίτρινα, μαυράκια
όλα του Χριστού αδερφάκια

δίπλα στο Χριστό να τα έχεις
να μπορείς να τα προσέχεις.
(Θέτη Χορτιάτη)

Προσευχούλα

Κι εγώ σαν όλα τα παιδάκια,
Θεέ μου, Σε παρακαλώ
στην προσευχή μου κάθε μέρα
να με φωτίζεις στο καλό.
 
Δίνε μου δύναμη κι υγεία
και προκοπή για τη δουλειά.
Προστάτευε μου τη μανούλα,
τον πατερούλη, τη γιαγιά.
 
Σκόρπιζε μες στο σπιτικό μας
την καλοσύνη, τη χαρά.
Κάνε να ζούμε ευτυχισμένα
μακριά από κάθε συμφορά.
 
Να με φυλάς, και στ’ όνειρό μου
στείλε μου άγγελο πιστό
να στέκει πάντα στο πλευρό μου.
Θεέ μου, Σε ευχαριστώ.
(Λάκης Παπαδήμας)

Ανοιξιάτικη προσευχή

Θεέ, που βλέπεις τα σπιτάκια
τα φτωχά σαν το δικό μου
στείλε στο παράθυρό μου
μια φωλιά χελιδονάκια.
 
Θεέ μου, δώσε μου τη χάρη
να ‘χω δύο περιστέρια
να τους δίνω εδώ στα χέρια
το νερό και το σιτάρι.
 
Θεέ μου, που έχεις όλα τ’ άστρα
Θεέ μου, που ‘χεις τ’ αγγελούδια,
κάμε τη φτωχή μου γλάστρα,
να γεμίσει από λουλούδια.
(Ζαχαρίας Παπαντωνίου)

Πρωινή προσευχή

Στέλνω κάθε πρωινό
προσευχή στον ουρανό,
το Θεό παρακαλώ
να μας φέρει το καλό.
 
Να μας φέρει τη χαρά
της ειρήνης τα φτερά.
(Γιώργος Σακελλαρίδης)

Βραδινή προσευχή

Πριν πέσω να πλαγιάσω
θεέ μου , Σε παρακαλώ,
να δώσεις να περάσω
 τη νύχτα με καλό.
 
Τον άγγελο Σου πάλι
στείλε μου από ψηλά,
 να ’ρθει στο προσκεφάλι
 πιστά να με φυλά.
(Μιχαήλ Στασινόπουλος)

Παναγιά μου, Παναγίτσα

Παναγιά μου, Παναγίτσα,
που έχεις το Χριστό αγκαλίτσα
πάρε στη χρυσή ποδιά σου
τα παιδιά της γης, κοντά σου

άσπρα, κίτρινα, μαυράκια
όλα του Χριστού αδερφάκια
δίπλα στο Χριστό να τα έχεις
να μπορείς να τα προσέχεις.  
(Θέτη Χορτιάτη)

Πρωινή προσευχή

Με τη γλυκειά αυγούλα
χαρούμενο ξυπνώ
και στέλνω προσευχούλα
θερμή στον ουρανό.
 
Αξίωσε με, θεέ μου
καλό να ‘μαι παιδί
και πάντα χάριζέ μου
χαρά και προκοπή.
 
Θεέ μου σαν τα πουλάκια
χαρούμενα να ζω
και τ’ άλλα τα παιδάκια
πολύ να τ’ αγαπώ
 
Και στέλνε μου από πάνω
τη χάρη σου κι ευχή
να σ’ έχω σ’ ό,τι κάνω
προστάτη και σκεπή.
(Μιχαήλ Δ. Στασινόπουλος - Αναγνωστικό Β’ τάξης δημοτικού, 1948)

Βραδινή προσευχούλα

Του Χριστούλη το ραβδάκι
το 'βαλα μαξιλαράκι
κι άμα έρθει το κακό 
κατακέφαλα χτυπώ!

Όταν έχω στο πλευρό μου 
τον Χριστό για βοηθό μου, 
δούλος του Θεού λογιούμαι
και κανέναν δεν φοβούμαι!

Προσευχούλα

Κάθε πρωί και κάθε βράδυ,
Θεέ μου σε παρακαλώ,
να μου φωτίζεις την ψυχή μου,
πάντα να κάνω το καλό.

Σε ευχαριστώ για τα λουλούδια,
σε ευχαριστώ για τα πουλιά,
για την καλή μου την μανούλα,
τον πατερούλι,τον παππού και την γιαγιά.

Προσευχούλα

Ξυπνώ με την αυγούλα 
σαν τα μικρά πουλιά, 
και στέλνω προσευχούλα 
ψηλά στη Παναγιά.

Βοήθα τη μανούλα  
καλή μας Παναγιά, 
μα και τον πατερούλη 
παππούλη και γιαγιά.

Και μένα το παιδάκι 
που σε παρακαλώ, 
να με φωτίζεις πάντα 
να κάνω το καλό.

Στην Παναγιά

Παναγιά μου Δέσποινα
και του Χριστού μητέρα
σε 'σένα παραστέκομαι
την νύχτα και τη μέρα.

Πέφτω κάνω το σταυρό μου
άγγελο έχω στο πλευρό μου
δούλος του Θεού λογιούμαι
και κανένα δε φοβούμαι.

Παναγίτσα

Ψυχούλα αθώα γονατιστή 
σου στέλνω ολόθερμη μια προσευχή. 

Γλυκιά μητέρα Θεού, Σε κράζω 
ελπίδα ανέσπερη και σε δοξάζω.

Παρθένα θεία, σεμνή κι αγνή
δέξου τη δέησή μου την ταπεινή.

Παρθένα θεία, σεμνή κι αγνή, 
δόξα Σου, δόξα Σου Παντοτινή
(Κώστας Πασαγιάννης)

Βραδινή προσευχούλα

Άγγελε φύλακα προστάτη, 
με τα φτερά σου τ' απλωτά, 
έλα στον ύπνο μου και στάσου 
στο κρεβατάκι μου κοντά. 

Θέλω να νιώθω πάντα πλάι 
τον ίσκιο σου να με φυλάει.

πρωινή προσευχούλα

Με τη γλυκειά αυγούλα 
χαρούμενο ξυπνώ 
και στέλνω προσευχούλα
ψηλά στον ουρανό.

Βοήθησέ με, Θεέ μου, 
να 'μαι καλό παιδί
και πάντα χάριζέ μου 
χαρά και προκοπή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου